Olm patates kızartmasını bilmeyen kızlar için, yaprak dolması yapan kızları üzdük lan

zirhiolmayanironman:

nothingelseematteers:

cikolataaskina:

makarnasuyu:

reziller :(((

Yalnız o yaprak dolması değil, yaprak sarması cnm.

Son yorum hahajaha :D

Harbi lan en çok buna yanarım

yıprık dılmısı dığıl, yıprık sırmısı cınım. bi sen biliyosun aq.

View text
  • 2 gün önce
  • 1183
  • yuriorlov1000 lira olarakı geç direkt ödemeyeceğimin farkındayız değil mi??? dlksajgıdokgddlkgsaıodp
  • kesinlikle reis :D canın sağolsun hahahasdf

View answer
  • 2 gün önce
View photo
  • 2 gün önce

543 923 71 79 yalnızlıktan ölücem. allahını seven mesaj atsın.

Vay aq

View text
  • 2 gün önce
  • 1
View photo
  • 2 gün önce
  • 2941
View photo
  • 2 gün önce
  • 6129
View photo
  • 2 gün önce
  • 5911

Bi erkeğin ağlarken ilk seni araması var, nasıl samimi…

ruhumuzemekli:

bayannstyles:

alaaammyaleppim:

sosyapatinsiyahi:

tambilirinturkversiyonu:

pofudukvampir:

indie-label:

kareligomlekaskina:

Gözleri doluyo insanın

Nasıl bir duygu bilmiyorum ama kesin cok güzeldir.

yani öyle diyolar hiç yaşamadım…

lan siktir o ne öyle be. hayal bunlar hayal

Hayaller hiç bir zaman gerçek olmadı.

ııı kendi adınıza konuşun bence çünkü bir çok defa aradı

Olm yaşamak istiyorum bende yaaa

Bende istiyom ya meraktan yani tamamen merak evet merak

verin numaranızı ağlayıp, ararım amk sıkıntı yapmayın.

View text
  • 2 gün önce
  • 5552
View photo
  • 2 gün önce
  • 8892
View photo
  • 2 gün önce
  • 82142
View photo
  • 2 gün önce
  • 813885
View photo
  • 2 gün önce
  • 548864

543 923 71 79 yalnızlıktan ölücem. allahını seven mesaj atsın.

View text
  • 2 gün önce
  • 1

Benim çocukluk aşkımda maldı. Hoca bizi yanyana otutturduğunda tanışmıştık, bir sene aynı sınıfta olup birbirini tanımayan iki gerizekalıydık o zamana kadar. İkinci sınıfta aşk nasıl olabiliyosa, biz daha çarpım tablosunu ezberleyemeden aşık olmayı başarmışız. İnsan doğası ilginç. O yaşta sürekli didişen çiftler gibiydik, dedim ya çocuk salaktı. O zamanlar aşk neydi mi? Mesela böyle türkçe derslerinde hikaye yazardık hep birbirimizi katardık o hikayelere, ormana elma toplamaya giden çocuğun hikayesinde bende vardım. Sonra kantine hep birlikte giderdik, o sıraya girer yada ne sırası lan direk kantine dalar bende parayı falan uzatırdım. Beslenme saatlerimizi birlikte yapardık, her cuma günü serbest günümüzdü. Annem bana hamburger yapardı bende onunla paylaşırdım. En büyük paylaşımımız buydu sanırım. Sonra o benim saçımı çekerdi ben ona tekme atardım. Benim yazım çok kötüydü, onun matematiği. Birbirimize yardımcı olurduk. Kışları duvar kenarına o otururdu. Çünkü askılar dolar montlardan rahat oturulmazdı duvar kenarında, o beni düşünürdü. Ödevini yapardım bende onun. O yaşta sınıfta evli gibisiniz derlerdi bize. Her şey iyiydi, güzeldi yani o yaşta. Sonra ne mi oldu büyüdük. Ne o kaldı, ne de aramızda aşk denilebilecek bişey.

View text
  • 2 gün önce
  • 466
View photo
  • 3 gün önce
  • 1325
x